شرکت بین المللی رام الکترونیک

درباره ما

شرکت بین المللی رام الکترونیک با سابقه ایی بیش از 30 سال به عنوان یکی بزرگترین شرکت های فعال در زمینه مشاوره طراحی و اجرای سیستم های حرفه ای نور صدا و تصویر مشغول به فعالیت می باشد .شرکت رام الکترونیک از بنیانگذاران اصلی این حرفه بوده و در طی سالیان متوالی همواره تلاش نموده با توجه به نواوری های روز دنیا دانش و خدمات خود را بروز نموده تا بتواند جایگاه خود را در این عرصه به طور مستمر حفظ نماید .

تاریخچه

این شرکت از اسفند ماه سال 1370 فعالیت رسمی خود را با نام ) رایانک ( شروع و طی این سه دهه با عناوینی همچون ) بهرایان فیلم / ساند لب / پیشتازان صدا ( به فعالیت خود ادامه داده است سپس در سال 1384 با تغییر در هیئت مدیره و سهامداران تغییر نام داده و تحت عنوان ” رام الکترونیک ” دوره جدیدی از فعالیت خود را اغاز نموده.

1370
تاسیس شرکت رایانک
1384
تغییر نام به رام الکترونیک

همکاری با ما

این مجموعه توانایی ان را دارد که با بینشی صحیح از نیاز کارفرما نوع کاربری پروژه و میزان بودجه تخصیص داده شده پیشنهاد ارائه داده که از از نظر علمی مستند و قابل توجیه و هم از نظر اجرایی 100 % قابل اجرا باشد . این نکته رمز موفقیت مجموعه ما برای کسب رضایت طیف گسترده ای از کارفرمایان طی این سالها بوده است.

بطور کلی برای بهره برداری از یک پروژه به تخصص های مختلفی نیاز می باشد از جمله معماری / اکوستیک / دکوراتیو/ سازه برق / نور / صدا / تصویر و شبکه های کامپیوتری تعهد ما در این بین توجه به نیاز کارفرما بکارگیری اخرین استاندارد های روز دنیا . استفاده از برترین محصولات و خلاق ترین تیم فنی و مهندسی می باشد.